مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:352019-10-22ورزشي

اتصال شرکت فولاد شادگان به شبکه ریلی


شرکت فولاد شادگان به شبکه ریلی محور جنوب وصل میشود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز خوز ستان، مدیرکل راه آهن جنوب، با اشاره به سفر معاون فنی و زیربنایی راه آهن کشور و برگزاری جلسه با فولاد شادگان درباره نحوه اتصال این شرکت به شبکه و خطوط ریلی محور جنوب، اظهار کرد: نحوه اتصال فولاد شادگان به شبکه ریلی خوزستان بررسی و قرار بر پیگیری این کار توسط فولاد شادگان شد.

عبدالکریم درویش زاده افزود: طرح نهایی از بین انواع گزینه هایی که ارائه می شود و شرایط مناسب تری را برای این کار دارد انتخاب می شود که پس از تعیین و تایید هزینه ها، چگونگی و میزان مشارکت اداره کل راه آهن جنوب در زمینه اتصال شرکت فولاد شادگان به شبکه و خطوط ریلی محور جنوب مشخص شود که این اتفاق طی 40 روز آینده رخ می دهد.

مدیرکل راه آهن جنوب با بیان این که طول خط ریلی فولاد شادگان 20 کیلومتر است، تصریح کرد: پیشنهاد ما برای مشارکت در طرح اتصال فولاد شادگان به خطوط ریلی محور جنوب، انجام زیرسازی توسط فولاد شادگان و عملیات روسازی توسط اداره کل راه آهن جنوب انجام شود.

درویش زاده با اشاره به مزایای شبکه ریلی نسبت به جاده در حمل و نقل باری، تصریح کرد: با توجه به نوع باری که توسط صنایع فولاد در جاده ها حمل می شود همواره احتمال وقوع تصادف و بروز خسارت های مالی و جانی برای مردم و وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال شرکت فولاد شادگان به شبکه ریلی

اتصال شرکت فولاد شادگان به شبکه ریلی