مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:282019-10-22اقتصادي

آمار ورود به بازار کار دانشجویان دختر و پسر دانشگاه فنی و حرفه ای


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام کرد:60 درصد دانشجویان از مجموع دانشجویان دختر و 67 درصد دانشجویان از مجموع دانشجویان پسر این دانشگاه وارد بازار کار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم صالحی عمران صبح امروز سه شنبه در جلسه هم افزایی و بررسی مشکلات دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: مطابق برنامه ششم باید 30 درصد جمعیت دانشجویی کشور دانشجویان مهارتی باشند و دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از دانشگاه های بزرگ کشور در این زمینه قلمداد می شود.

وی ادامه داد: امسال این دانشگاه حدود 170 هزار نفر ورودی جدید در 176 دانشکده دارد که پیش بینی می شود 200 هزار دانشجو پذیرش داشته باشیم، این دانشگاه 52 دانشکده اختصاصی دخترانه نیز دارد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد: 60 تا 70 درصد دروس دانشگاه به صورت عملی ارائه می شود، 2200 کارگاه و آزمایشگاه در اختیار دانشجویان است.

میزان حضور دانشجویان به خاطر فعالیت عملی که دارند در خوابگاه ها کم است، فارغ التحصیلان این دانشگاه بدون تردید توانایی قابل توجهی در مشاغل مختلف نسبت به سایر دانشگاه ها دارند.

صالحی عمران افزوود: 60 درصد دانشجویان از مجموع دانشجویان دختر و 67 درصد دانشجویان از مجموع دانشجویان پسر این دانشگاه وارد بازار کار شده اند، 4 هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه دانشجویان کم برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ورود به بازار کار دانشجویان دختر و پسر دانشگاه فنی و حرفه ای

آمار ورود به بازار کار دانشجویان دختر و پسر دانشگاه فنی و حرفه ای