مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:252019-10-22حوادث

سقوط مرگبار هواپیمای برزیلی در خیابان


حادثه سقوط یک هواپیمای کوچک در خیابانی در شهر بلو هوریزونته جنوب شرق برزیل روز گذشته (دوشنبه) منجر به کشته شدن دست کم سه نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر شده است.

- حادثه سقوط یک هواپیمای کوچک در خیابانی در شهر "بلو هوریزونته" جنوب شرق برزیل روز گذشته (دوشنبه) منجر به کشته شدن دست کم سه نفر و زخمی شدن سه نفر دیگر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هواپیمای تک موتوره ی Cirrus SG20 به هنگام سقوط در خیابانی از یک محله مسکونی در مرکز ایالت میناس گرایس به سه دستگاه خودرو برخورد کرد که بلافاصله منجر به آتش سوزی آن ها شد.

به گفته شاهدان عینی، این حادثه انفجارهای متوالی در پی داشته و هواپیما و هر سه خودرو تا زمانی که آتش نشانان موفق به اطفای حریق شدند، به طور کامل سوخته و نابود شدند.

این هواپیما یک خلبان و سه مسافر داشته است.

طبق اعلام مقامات محلی قربانیان این حادثه یکی از مسافران هواپیما، سرنشین یکی از خودروها و یک عابر پیاده بوده اند و خلبان و یکی از مسافران هواپیما و سرنشین یکی دیگر از خودروها نیز در این حادثه زخمی شدند که همگی آن ها دچار سوختگی های شدید و گسترده ای شده اند.

به گفته مقامات، مدت زیادی از پرواز این هواپیمای کوچک که عازم شهر ساحلی ایلهوس واقع در ایالت باهیا ی برزیل بوده، نمی گذشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط مرگبار هواپیمای برزیلی در خیابان

سقوط مرگبار هواپیمای برزیلی در خیابان