مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:162019-10-22ورزشي

روزهای پُر استرسی را پشت سر می گذرانیم


سرپرست تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب به فاصله چند هفته مانده به شروع رقابت های جام باشگاه های آسیا به میزبانی کره جنوبی، از مشکلات مالی تیمش برای اعزام به این رقابت ها خبر داد.

- رضا منصوری در گفت و گو با ایسنا، اعزام تیمش به رقابت های جام باشگاه های آسیا را در هاله ای از ابهام دانست و گفت: تنها 12 روز دیگر باید به این مسابقات اعزام شویم، اما به دلیل مشکلات مالی هنوز نه بلیت و نه ویزا برای بازیکنان تهیه نکرده ایم.

وی اضافه کرد: هرچند مسئولین استان وعده هایی را برای حمایت مالی دادند و ما هم براساس همین وعده ها اعلام کردیم در رقابت ها حضور پیدا می کنیم، اما مبلغی که تاکنون پرداخت کرده اند بسیار ناچیز است و با این مبلغ تنها می توانیم برای کمتر از 10 بازیکن بلیت تهیه کنیم.

سرپرست تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب افزود: از سوی دیگر اگر در رقابت های کره جنوبی هم شرکت نکنیم، عواقب بدی همچون احتمال تعلیق فدراسیون هندبال ایران، جریمه 20 هزار دلاری فدراسیون، انحلال تیم زاگرس، احتمال کاهش سهمیه حضور ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا برای سالهای بعد و.

در انتظارمان خواهد بود.

منصوری تاکید کرد: اگر تا چند روز آینده کمک های مالی وعده داده شده را دریافت نکنیم، امکان دارد نتوانیم در رقابت های کره جنوبی حضور پیدا کنیم، چرا که دیگر فرصتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای پُر استرسی را پشت سر می گذرانیم

روزهای پُر استرسی را پشت سر می گذرانیم