مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:092019-10-22اجتماعي

شناسایی کودکان اوتیسم با همکاری وزارت بهداشت


وزیر آموزش و پرورش خبر از رایزنی با وزیر بهداشت برای غربالگری و شناسایی کودکان اوتیسم در سنین کودکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم بزرگداشت و آیین ملی هفته پیوند اولیا و مربیان که صبح امروز در پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در آموزش و پرورش بر این باور هستیم که تحقق واقعی تربیت بدون مشارکت مؤثر خانواده ها امکان پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: امروز به دلیل شرایط خاص جامعه و سرعت پیشرفت علم جریان تربیت باید به طور مؤثر میان خانواده و دانش آموز برقرار باشد در غیر این صورت با کاستی و اختلال مواجه هستیم.

وی ادامه داد: معلمان و مدارس باید این ارتباط مؤثر را مورد توجه قرار دهند و آن را به بهتری وجه ساماندهی کنیم مهمترین هدف ما در ارتباط با خانواده لزوما کمک های مالی نیست بلکه برای تحقق واقعی تربیت به خانواده ها و حضورشان نیازمند هستیم.

حاجی میرزایی درباره گلایه هایی که خانواده ها به دانش آموزان اوتیسمی در مداری دارند اظهار کرد: اخیرا برآوردی از میزان افراد مبتلا به اوتیسم داشتم و تعدادی که در مدارس عادی و با نیازهای ویژه تحصیل می کنند را شناسایی کردیم بر همین اساس با وزیر بهداشت رایزنی کردیم تا غربالگری و شناسایی افراد در سنین کودکی از طریق وزارت بهداشت انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی کودکان اوتیسم با همکاری وزارت بهداشت

شناسایی کودکان اوتیسم با همکاری وزارت بهداشت