مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 08:002019-10-22دانش

مرکز خدمات فناوری و تجاری سازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مرکز خدمات فناوری و تجاری سازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای تسهیل و نظام مند سازی فرآیند انتقال فناوری و تجاری سازی ایده ها و دستاورد های پژوهشی دانشگاه و همچنین .

- مرکز خدمات فناوری و تجاری سازی با هدف ارائه خدمات فناورانه و نوآورانه به دانشجویان و اساتید صاحب ایده و شرکت های داخل و خارج دانشگاه در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مرکز خدمات فناوری و تجاری سازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای تسهیل و نظام مند سازی فرآیند انتقال فناوری و تجاری سازی ایده ها و دستاورد های پژوهشی دانشگاه و همچنین پیاده سازی و نهادینه سازی فرآیند نوآوری، با بهره مندی از اساتید توانمند، دانشجویان خلاق و شرکت های فعال و صنعتی تاسیس شده است.

این مرکز در راستای سیاست های علمی، صنعتی و فناوری کشور و مطابق با برنامه راهبردی پژوهش و فناوری دانشگاه، خدمات فناورانه را به شرکت های داخل و خارج دانشگاه و صنایع ارائه می کند.

مرکز خدمات فناوری و تجاری سازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در راستای نیل به اهداف میان مدت و بلند مدت دانشگاه از جمله تبدیل دانشگاه به دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز خدمات فناوری و تجاری سازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شد

مرکز خدمات فناوری و تجاری سازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر راه اندازی شد