مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:562019-10-22اقتصادي

اعتبار 45 روزه صورتجلسات انتخاب واحد مسکن مهر


مدیر مسکن مهر پردیس از اعتبار 45 روزه صورتجلسات تک برگ انتخاب واحد مسکن مهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، علی اصغر جاودان فر گفت: مالکانی که انتخاب واحد آنها در سال های گذشته صورت گرفته و تا کنون اقدامی برای دریافت قرارداد 5 برگی نکرده اند ، صورتجلسات انتخاب واحد آنها تنها تا 45 روز دیگر اعتبار دارد و پس از آن فاقد ارزش قانونی است .

وی با بیان اینکه پیش بینی میشود 20 هزار برگه صورتجلسه انتخاب واحد در دست متقاضیان باشد افزود: این مالکان باید در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک و اخذ نوبت اینترنتی نسبت به دریافت قراداد 5 برگی خود اقدام کنند در غیر اینصورت شرکت هیچ خدماتی به آنها ارایه نخواهد کرد.

جاودان فر تصریح کرد: در راستای جلوگیری از تضییع حقوق خریداران مسکن مهر ، افرادی که با وجود هشدارها و اخطارهای شرکت عمران اقدام به خرید واحد های مسکونی مهر بر اساس صورتجلسات کرده اند نیز باید در مهلت تعیین شده نسبت به دریافت قرارداد 5 برگی و ثبت نهایی نقل و انتقال خود در سامانه مسکن مهر و قراردادهای خود اقدام کنند.

وی گفت: متقاضیانی که انتخاب واحد آنها امسال جانمایی شده ، اقدامات لازم برای صدور قرارداد 5 برگی آنها در حال انجام است و به زودی برای دریافت قراردادهای آنها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 45 روزه صورتجلسات انتخاب واحد مسکن مهر

اعتبار 45 روزه صورتجلسات انتخاب واحد مسکن مهر