مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:382019-10-22سياسي

نظر کارشناسان دادگستری باید موجه، صریح و مستدل باشد


نظر کارشناسان باید دارای سه ویژگی اصلی باشد و با توجه به بروز بودن قانون، نظر کارشناسان باید موجه، صریح و مستدل باشد.

- شیراز_ رییس کل دادگستری فارس گفت: نظر کارشناسان باید دارای سه ویژگی اصلی باشد و با توجه به بروز بودن قانون، نظر کارشناسان باید موجه، صریح و مستدل باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدکاظم موسوی صبح سه شنبه در مراسم روز کارشناس بیان کرد: همانگونه که نظر ها باید صریح و موجه باشد، باید این نظرها مستدل نیز باشد.

موسوی تاکید کرد: بیش از 59 کارشناس بانو در کانون کارشناسان وجود دارد که این تعداد برای کانون کارشناسان دادگستری بسیار کم است و باید این افراد با توجه به ظرفیتی که دارند بیشتر فعالیت کنند.

وی دستگاه متولی در حوزه قضایی را همکار یکدیگر دانست و افزود: دادگستری و کانون کارشناسان مکمل فعالیت های یکدیگر اند و دادگستری از ظرفیت بیش از هزار و 400 کارشناس کانون کارشناسان دادگستری فارس استفاده خواهند کرد البته اگر فردی اقدام به تخلف کند بدون در نظر گرفتن جایگاه با او برخورد می شود.

رییس کل دادگستری فارس معتقد است: بستر خدمت رسانی در گستره استان باید افزایش یابد و در تمامی نقاط استان و حتی استان های همجوار نیز ظرفیت استان فارس استفاده می کنند و با توجه به نیازهای جامعه نسبت به جذب افراد اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر کارشناسان دادگستری باید موجه، صریح و مستدل باشد

نظر کارشناسان دادگستری باید موجه، صریح و مستدل باشد