مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:262019-10-22اجتماعي

پروژه های بازآفرینی محمدشهر تا پایان امسال تکمیل می شود


معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ابراز امیدواری کرد پروژه های بازآفرینی محمدشهر تا پایان امسال تکمیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: امروز از چند پروژه محمدشهر مشتمل بر احداث پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران، احداث سرای محله، احداث یک واحد کلانتری نیروی انتظامی و احداث پایگاه خدمات اجتماعی که هر کدام خصوصیت و کارایی متفاوت دارند، بازدید داشتیم.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات و کمبودهای که مناطق شهری مانند محمدشهر داشته اند، ستاد بازآفرینی شهری در استان البرز تصویب کرد که چندین پروژه در این منطقه عملیاتی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در خصوص پیشرفت پروژه های محمدشهر، گفت: پیشرفت خوبی را شاهد هستیم اما انتظارات ما در این خصوص بیشتر است.

پژمان ادامه داد: در صورت وضعیت این پروژه ها طلبی وجود ندارد و این مهم نشان می دهد که ما از لحاظ پرداخت ها به پروژه ها عقب نیستیم و پرداخت ها به موقع انجام شده به همین دلیل انتظار داریم پیمانکاران با شتاب بیشتری کار کنند.

وی افزود: ارائه گزارش مسئولان محمدشهری نشان می دهد با توجه به انعقاد قراردادها، برآورد اولیه و تغییرات قیمت هایی که اتفاق افتاده است، پیمانکاران این پروژه ها تحت فشار مالی هستند و انتظار داریم در سطح جلسات استانی و شهرستانی برای آن برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بازآفرینی محمدشهر تا پایان امسال تکمیل می شود

پروژه های بازآفرینی محمدشهر تا پایان امسال تکمیل می شود