مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:152019-10-22اجتماعي

اشتغال در البرز رشد مثبت دارد


مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان البرز گفت: مشاهده تعداد ورودی ها و خروجی های بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی البرز نشان دهنده رشد مثبت اشتغال در این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مرتضی سلامی، مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان البرز صبح امروز در دومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای برگزار شد، گفت: در سال 98، تعداد 12 هزار و 250 نفر خروجی بیمه شده از سازمان تأمین اجتماعی و 16 هزار و 750 نفر ورودی به این سازمان، نشان دهنده رشد مثبت اشتغال در البرز است.

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان البرز با بیان اینکه آمارهای ثبت شده در سامانه تأمین اجتماعی می تواند نشان دهنده اشتغال واقعی در استان باشد مطرح کرد: معیارهای سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با آمارها همان بیمه شدگانی هستند که لیست بیمه برای آن ها ارسال می شود و یا توسط بازرسین سازمان ثبت شده اند.

سلامی اذعان کرد: در سال 97 شاهد حدود یک و نیم درصد رشد منفی بیمه شده اجباری بودیم که البته این موضوع به معنای رشد 100 درصدی منفی در استان نیست بلکه اگر تعداد ورودی ها و خروجی های این سازمان را مقابل یکدیگر قرار دهیم این رشد منفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال در البرز رشد مثبت دارد

اشتغال در البرز رشد مثبت دارد