مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:152019-10-22اقتصادي

28 میلیارد ریال هزینه درمان به بیمه شدگان استان سمنان پرداخت شد


رییس دفتر اسناد پزشکی تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه طی شش ماهه امسال28 میلیارد ریال هزینه درمان به بیمه شدگان پرداخت شد، گفت: - میانگین به هر پرونده 25 میلیون ریال پرداخت شد.

حسن پیوندی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری 28 میلیارد و 474 میلیون ریال بابت هزینه های درمان در مراکز غیر طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی به بیمه شدگان پرداخت شده است، ابراز داشت: این مبلغ پرداختی بابت یک هزار و 136 مورد پرونده هزینه درمان بیمه شدگان استان در مراجعه به بخش های بستری غیر طرف قرارداد با سازمان بوده است.

وی ضمن بیان اینکه به طور میانگین متوسط برای هر پرونده 25 میلیون ریال پرداخت شده است، افزود: پرداخت هزینه درمان در مراجعه به مراکز غیر طرف قرارداد ازجمله خدماتی که سازمان تأمین اجتماعی به منظور رفاه هرچه بیشتر و بهره مندی بیمه شدگان از خدمات درمانی موردنظرشان ارائه می کند.

رییس دفتر اسناد پزشکی تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه پرداخت هزینه های درمانی در اعمال جراحی و موارد مشابه در صورتی قابل انجام است که خدمت موردنظر در تعهد پرداخت توسط سازمان بوده و مشکلی بابت پرداخت آن وجود نداشته باشد، ابراز داشت: در این صورت بیمه شده با دریافت اصل مدارک درمانی و هزینه ای خود از بیمارستان مربوطه و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 میلیارد ریال هزینه درمان به بیمه شدگان استان سمنان پرداخت شد

28 میلیارد ریال هزینه درمان به بیمه شدگان استان سمنان پرداخت شد