مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 07:062019-10-22اقتصادي

اعطای تسهیلات و بیمه به مؤسسات قرآنی خراسان رضوی


مؤسسات قرآنی خراسان رضوی می توانند از تسهیلات و بیمه حوادث و مسوولیت که به همت اتحادیه قرآنی این استان ایجاد شده، بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل های مردمی و فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی، گفت: راه اندازی کانون قرض الحسنه اتحادیه قرآنی استان فعالیتی جهت ارائه تسهیلات مالی برای انجام فعالیت های قرآنی در مؤسسات است و با راه اندازی این کانون، مؤسسات قرآنی می توانند از وام هایی تا سقف صد میلیون ریال و با کارمزد 2 درصد بهره مند شوند.

حجت الاسلام حجت مجیدی با تأکید بر اینکه این تسهیلات به صورت ماهانه در اتحادیه قرآنی تصمیم گیری می شود، عنوان کرد: مشکل دیگری که مؤسسات قرآنی با آن روبه رو بودند، این بود که قرآن آموزان مؤسسات تحت پوشش بیمه حوادث و مسوولیت قرار نمی گرفتند.

وی ادامه داد: طبق تفاهم نامه بیمه پارسیان با اتحادیه قرآنی استان، از این پس مسوولان مؤسسات می توانند قرآن آموزان خود را با پرداخت حق بیمه ای با صرفه تحت پوشش این بیمه قرار دهند که برای اطلاع بیشتر از این طرح، پایگاه اتحادیه قرآنی خراسان رضوی به نشانی www.

uqem.

ir قابل مراجعه است.

مجیدی اضافه کرد: از دیگر برنامه های اتحادیه قرآنی استان جشنواره توانمندسازی مؤسسات قرآنی است که از اسفند سال گذشته آغاز به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات و بیمه به مؤسسات قرآنی خراسان رضوی

اعطای تسهیلات و بیمه به مؤسسات قرآنی خراسان رضوی