مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:412019-10-22اقتصادي

افزایش 31 درصدی وصول مالیات در ایلام


مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: وصول مالیات در استان ایلام در شش ماهه اول سال جاری در مقایسه بامدت مشابه سال گذشته 31 درصد افزایش داشته است.

- عزیزالله عباس پور مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: با توجه به بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور در مردادماه سال جاری مبنی بر بخشودگی جرائم قابل بخشش به این صورت که مودیانی که قصد پرداخت بدهی های قطعی شده خود را دارند تا پایان امروز 30 مهرماه فرصت دارند نسبت به پرداخت بدهی ها اقدام کنند و از بخشودگی صددرصد جرائم قابل بخشش بهره مند شوند.

وی افزود: در این راستا کارکنان سازمان امور مالیاتی ایلام تا ساعت 20 امروز آماده ارائه خدمات به مودیان سطح استان ایلام هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام  بیان کرد: در شش ماهه اول سال جاری حدود 126 میلیارد تومان وصول مالیاتی در ایلام پیش بینی شده که تاکنون 104 میلیارد تومان این رقم تحقق یافته و این آمار نسبت به سال گذشته 31 درصد افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: آن دسته از مودیانی که بدهی های مالیاتی خود را تا پایان امروز پرداخت کنند، مودی خوش حساب تلقی شده و با رعایت مقررات ماده 191 قانون مالیات‎ های مستقیم، 100 درصد از جرایم مالیاتی قابل بخشش آنها مورد بخشودگی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 31 درصدی وصول مالیات در ایلام

افزایش 31 درصدی وصول مالیات در ایلام