مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:412019-10-22دانش

توصیه های بهداشتی به دانشگاه ها ابلاغ می شود


رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از ابلاغ مجدد توصیه های بهداشتی به دانشگاه ها برای کنترل کیفیت پخت و توزیع غذا خبر داد.

  - مجتبی صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اتفاقات اخیر دانشگاه علم و صنعت و مسمومیت تعداد زیادی از دانشجویان این دانشگاه، گفت: پیمانکارانی که تخصص اداره تغذیه دانشگاه ها را دارند، براساس تجربه و تخصص به کار گرفته می شوند که حفظ کیفیت و رقابت پیمانکارها در این مقوله بسیار مهم است.

پیمانکارهایی که متخصص این کار هستند در مناقصه دانشگاه ها شرکت می کنند، نوع سرویس مشخص شده و قراردادها با دانشگاه بسته می شود.

وی با تاکید بر اینکه پیمانکار موظف است در چارچوب قوانین دانشگاه، مواد اولیه ای که خودش یا دانشگاه تامین می کند، بهترین کیفیت را داشته باشد، گفت: علاوه بر این کارشناسان بهداشت نیز نظارت بر کار تغذیه و پخت غذا را برعهده دارند و کیفیت مواد اولیه را کنترل می کنند.

رییس سازمان امور دانشجویان افزود: این اتفاق دانشگاه علم و صنعت موردی بود که جمع بندی نهایی آن هنوز اعلام نشده و ما منتظریم کمیته حقیقت یاب دانشگاه نظر نهایی خود را اعلام کند که چرا غذایی که در همه خوابگاه های این دانشگاه توزیع شده، در دو خوابگاه مشکل ایجاد کرده آیا مشکل از مواد اولیه بوده یا مورد دیگری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های بهداشتی به دانشگاه ها ابلاغ می شود

توصیه های بهداشتی به دانشگاه ها ابلاغ می شود