مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:232019-10-22سياسي

«اربعین» نشان دهنده ولایت حقه مهدویه است/ تقدیر از مردم عراق


یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی تأکید کرد: از شواهد و قرائن جریان عظیم اربعین می توان ولایت حقه مهدویه را در تمامی ابعاد مشاهده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، متن پیام آیت الله العظمی محمد علی علوی گرگانی به مناسبت حماسه اربعین حسینی(ع) به شرح زیر است: بسمه تعالی قال الله تعالی و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب جریان عظیم اربعین و زیارت میلیون ها نفر به صورت هم زمان از اقصی نقاط جهان موضوعی نیست که بتوان از آن به عنوان یک امر عادی از آن یادکرد بلکه از شواهد و قرائن می توان ولایت حقه مهدویه را در تمامی ابعاد مشاهده کرد.

همراهی با این موج خروشان نه تنها موجب صیانت باطنی برای زائران و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) می شود بلکه در عرصه جهانی هم موجبات صیانت از مکتب روح بخش پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) را فراهم می کند، حقیقتاً زبان از شکر این خروش الهی و حرکت عظیم اسلامی که تعظیم شعائر دینی را به همراه دارد عاجز است.

این جانب صمیمانه از مردم عراق که باجان و دل پذیرای خیل عظیم زوار حسینی علیه السلام بودند تشکر می کنم، همچنین از زائرین گرامی که رنج پیاده روی را به جان خریدند و تمامی نیروهای خدمتگزار اعم از دولت محترم، هیئات مذهبی، موکب داران، رسانه ها و صداوسیما، نیروهای نظامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اربعین» نشان دهنده ولایت حقه مهدویه است/ تقدیر از مردم عراق

«اربعین» نشان دهنده ولایت حقه مهدویه است/ تقدیر از مردم عراق