مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:182019-10-22سياسي

ثبت نام دوره جدید آموزشی خانه کاریکاتور کردستان آغاز شد


مدیر خانه کارتون وکاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان از آغاز ثبت نام دوره جدیدآموزشی مقدماتی کارتون و کاریکاتور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، سامان صولی مسئول خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: از سال 95 با آغاز رسمی فعالیت خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری، این رشته پراهمیت امروز دنیای هنر در استان بسیار مورد توجه قرار گرفته و کردستان به عنوان یکی از قطب های مهم کارتون و کاریکاتور کشور محسوب می شود.

وی در خصوص برنامه های این خانه در بخش های مختلف، گفت: خوشبختانه با حمایت های جدی رییس حوزه هنری استان و تجهیز وسائل مورد نیاز، در بخش های مختلف آموزشی وتولید اثر شاهد اتفاقات خوبی بوده ایم .

صولی به برگزاری چندین دوره ورک شاپ با حضور هنرمندان مطرح استان وکشور اشاره نمود و افزود: به منظورشناسایی، جذب و پرورش استعدادهای هنری در بخش کارتون و کاریکاتور خصوصاً در بین دانش آموزان و دانشجویان علاقه مند استان، دوره آموزش مقدماتی کارتون و کاریکاتور از نیمه دوم آبان ماه 98 با حضور هنرمندان مطرح استان آغاز می گردد .

وی با اعلام 50 درصد تخفیف در شهریه ویژه دانشجویان و دانش آموزان، گفت: هنرجویان می توانند تا 15 آبان ماه با مراجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دوره جدید آموزشی خانه کاریکاتور کردستان آغاز شد

ثبت نام دوره جدید آموزشی خانه کاریکاتور کردستان آغاز شد