مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:162019-10-22اقتصادي

کاهش دید افقی در گردنه های مهاباد


دید افقی در گردنه های مهاباد به کمتر از 30 متر کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکزمهاباد؛ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد گفت: مه غلیظ دید افقی را در گردنه های این شهرستان به کمتر از 30 متر کاهش داده است.

محسن خادمی افزود: به دلیل وجود مه غلیظ در بسیاری از محورهای ارتباطی این شهرستان به ویژه در گردنه ها، از بامداد امروز دید افقی به شدت کاهش یافته است.

خادمی گفت: این مقیاس در زمان حاضر در گردنه جواله ره شان در محور مهاباد به سردشت و گردنه قره بلاغ در محور مهاباد به بوکان به کمتر از 30 متر رسیده است.

وی، با بیان اینکه دید افقی در گردنه به رده ره شان درمحور مهاباد به میاندوآب هم به کمتر از50 مترکاهش یافته است،اضافه کرد: هم اکنون در تمامی محورهای ارتباطی این شهرستان شاهد بارش باران هستیم.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مهاباد افزود: با توجه به اینکه این مه غلیظ با بارش باران همراه است، تردد در این گردنه ها را با مشکلاتی مواجه کرده است که عوامل راهداری در این محورها برای تسهیل عبور خودروها و کمک به مسافران حضور دارند.

خادمی، از رانندگان خواست قبل از تردد در این محورها با تماس با شماره تلفن های 42224500، 422223600 و 2-42224501 از وضعیت جاده ها آگاهی پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دید افقی در گردنه های مهاباد

کاهش دید افقی در گردنه های مهاباد