مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:162019-10-22اقتصادي

16 میلیون تومان، سهم یارانه آشکار و پنهان هر ایرانی


بر اساس گزارش سازمان برنامه و بودجه،1300 هزار میلیارد تومان یارانه آشکار و پنهان پرداخت می شود که سرانه هر ایرانی 16 میلیون تومان است - ، مسعود خوانساری در هفتمین نشست هیئت نمایندگان دور نهم اتاق تهران که با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد افزود: یارانه های آشکار و پنهان که پرداخت می شود در چرخه اقتصادی نیست بلکه غیر عادلانه غیر هدف دار و فساد انگیز است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: بر اساس گزارش سازمان برنامه و بودجه 1300 هزار میلیارد تومان یارانه آشکار و پنهان پرداخت می شود که سرانه هر ایرانی از این میزان یارانه 16 میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارشی که رییس کل بانک مرکزی در جلسه روز یکشنبه اتاق بازرگانی ایران ارائه کرد در حوزه ارز نیمایی صف عرضه بر تقاضا پیش گرفته و این در حالی است که صف دریافت ارز 4200 تومانی ده ها برابر عرضه آن است، زیرا فاصله قیمت حدود 8 هزار تومانی و وسوسه انگیز است.

خوانساری گفت: با توجه به شرایط موجود دو راه پیش رو داریم که نخستین آن افزایش صادرات غیرنفتی است یعنی باید تلاش کنیم مشکلات و موانع پیش روی صادرات را حل کنیم و روند امور را تسهیل نماییم.

وی افزود: راهکار دوم افزایش تقاضا در داخل است و این همان کاری است که آلمان و چین در شرایط کنونی و در جنگ تجاری با آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 میلیون تومان، سهم یارانه آشکار و پنهان هر ایرانی

16 میلیون تومان، سهم یارانه آشکار و پنهان هر ایرانی