مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 06:052019-10-22سياسي

4 هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در قزوین اعاده شد


بیش از چهار هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی اعاده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمد قاسمی در تشریح اقدامات شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین در شش ماهه نخست امسال اظهار کرد: نشست های شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین مستمر برگزار می شود و اعضاء این شورا اهتمام ویژه ای با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی، رفع تصرف از اراضی ملی و منابع طبیعی، صیانت از منابع آبی استان و.

داشته که جای تقدیر دارد و مجموعه تلاش ها و زحمات صورت گرفته در این شورا باعث شده که استان قزوین در بحث حفظ حقوق بیت المال و انفال عملکرد نسبتاً قابل قبولی داشته باشد اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید تلاش های بیشتری شود.

وی افزود: دستگاه قضایی استان در راستای صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال کاملا جدی است و با تمام توان و با حساسیت ویژه ای نسبت به موضوعات مطروحه در این حوزه ورود پیدا کرده و انتظار ما این است که دستگاه های متولی نیز قاطعانه عمل کنند و قبل از ورود خسارت و تضییع حقوق بیت المال، اقدامات قانونی خود را اعمال کنند و منتظر ورود دستگاه قضایی نباشند.

قاسمی بیان کرد: دستگاه قضایی هشدارهای لازم را به متعرضان و متصرفان به بیت المال و متخلفان این حوزه داده است و مجددا تاکید می گردد که ما با اشخاص، افراد، مقامات و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در قزوین اعاده شد

4 هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در قزوین اعاده شد