مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 05:552019-10-22پزشكي

همه دارو های بیهوشی مصرفی در کشور استاندارد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جهانگیری فرد، فلوشیپ بیهوشی قلب و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آستانه برگزاری دومین کنگره بین المللی بیهوشی قلب که در روز های 13 تا 15 آذرماه سال جاری برگزار می شود، - رییس دومین کنگره بین المللی بیهوشی قلب با اشاره به اینکه جراحی قلب و بیهوشی در همه سنین امکان پذیر است، گفت: همه دارو های بیهوشی که در کشور استفاده می شود استاندارد های لازم را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا جهانگیری فرد، فلوشیپ بیهوشی قلب و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در آستانه برگزاری دومین کنگره بین المللی بیهوشی قلب که در روز های 13 تا 15 آذرماه سال جاری برگزار می شود، اظهار داشت: جراحی قلب و بیهوشی در همه سنین امکان پذیر است؛ چرا که برخی از افراد به صورت مادرزادی دچار مشکل قلبی هستند و بلافاصله پس از تولد باید جراحی شوند.

وی ادامه داد: در برخی از افراد نیز این مسئله در سنین 1 تا 4 سالگی بسته به نوع بیماری و مشکل انجام می شود و حتی برخی از بیماری های مادرزادی قلب در سنین بزرگسالی شناخته شده و آن زمان نسبت به درمان و جراحی آن اقدام خواهد شد.

رییس انجمن بیهوشی قلب ایران افزود: جراحی قلب و بیهوشی در سالمندان و افراد بالای 80 سال نیز انجام می گیرد که البته بستگی به شرایط فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دارو های بیهوشی مصرفی در کشور استاندارد است

همه دارو های بیهوشی مصرفی در کشور استاندارد است