مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 05:462019-10-22اقتصادي

پرداخت سه میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان کرمانشاهی


مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان گفت: طی انعقاد تفاهم نامه همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران در نیمه نخست امسال بیش از سه میلیارد تومان وام به نیازمندان کرمانشاهی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، غلامعلی عسگری با بیان اینکه کمیته امداد بخشی از درخواست های مردمی مبنی بر دریافت وام قرض الحسنه را به بانک مهر ایران ارائه کرده است، افزود: براساس این تفاهم نامه همکاری امسال از اعتبارات داخلی بانک مهر ایران بیش از پنج میلیارد و 200 میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان اختصاص پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه بانک مهر ایران سه میلیارد تومان از این اعتبار را در نیمه نخست امسال به نیازمندان پرداخت کرده، اظهار داشت: این وام ها در سرفصل های اشتغال زایی، کارگشایی و ودیعه مسکن به مددجویان تعلق گرفته است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین امسال از اعتبارات داخلی این نهاد نیز سه هزار و 537 فقره وام قرض الحسنه با اعتبار 20 میلیارد و 542 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت در استان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت سه میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان کرمانشاهی

پرداخت سه میلیارد تومان وام قرض الحسنه به نیازمندان کرمانشاهی