مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 05:282019-10-22سياسي

ارتباط 4سازمان اقتصادی با مناطق نوآوری برای توسعه بازار


رییس مرکز توسعه فناوریهای راهبردی معاونت علمی گفت: تعاملات سازمان های اقتصادی وابسته به دفتر رهبری با دانش بنیانها و مناطق نوآوری باز می تواند در بازار شرکتهای دانش بنیان تاثیرگذار باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چندی پیش نمایشگاهی از نمایشگاه شرکتهای دانش بنیان و فناوری های برتر (ایران ساخت) در حسینیه امام خمینی (رحمه الله) برپا شد و مقام معظم رهبری از این نمایشگاه بازدید کردند.

معظم له ضمن بازدید از 30 غرفه مربوط به شرکتهای دانش بنیان و گفتگو با مدیران و نمایندگان شرکتهای دانش بنیان در جریان دستاوردهای علمی و فناوری و پروژه های تجاری سازی شده جوانان و متخصصان ایرانی قرار گرفتند.

در این میان مدیران و نمایندگان چالشهای مسیر تولیدات و تجاری سازی محصولات خود را مطرح کردند که مقام معظم رهبری، به دکتر ستاری، تذکر دادند که مشکلات شرکتهای دانش بنیان را رفع کنید ما هم در این زمینه کمک می کنیم.

بر این اساس در نظر داریم مشکلات شرکتهای دانش بنیان و مطالبات رهبری را در این زمینه از مسئولان مختلف پیگیری کنیم در همین زمینه رییس مرکز توسعه فناوریهای راهبردی معاونت علمی با مهر گفتگو کرده است که به شرح زیر است: دکتر اسماعیل قادری فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه در حاشیه بازدید اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از 30 شرکت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط 4سازمان اقتصادی با مناطق نوآوری برای توسعه بازار

ارتباط 4سازمان اقتصادی با مناطق نوآوری برای توسعه بازار