مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 مهر 1398 ساعت 05:192019-10-22اقتصادي

فراهم شدن شرایط واگذاری زمین در شهرک های صنعتی گرگان


فرماندار گرگان، خواستار بازنگری در زمین های واگذار شده در شهرک های صنعتی این شهرستان، به سرمایه گذارانی که هیچ اقدامی نسبت به ساخت نکرده اند، شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حمیدی در بازدید از شهرک صنعتی گرگان 1، اظهار کرد: باتوجه به کمبود زمین جهت واگذاری به متقاضیان به سرمایه گذاری در واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک های صنعتی و تعیین تکلیف زمین های واگذار شده به سرمایه گذارانی که در سنوات گذشته تعهدات خود را برای ساخت انجام نداده اند، ضروری است شرکت شهرک های صنعتی استان نسبت به بازنگری این واگذاری ها اقدام کند و در جلسه رونق تولید شهرستان جهت واگذاری زمین ها به سرمایه گذاران جدید تصمیم گیری شود.

وی در جریان این بازدید با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و اشتغالزایی، خواستار رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی بخصوص رفع موانع اداری آنها شد.

فرماندار گرگان تاکید کرد: فعالیت هرچه بیشتر واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی، شکوفایی اقتصادی در راستای تحقق شعار سال را به همراه دارد.

حمیدی گفت: اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهرستان، حمایت همه جانبه از بخش تولید و اشتغال بوده و برای کمک به تلاشگران عرصه تولید، از هرگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن شرایط واگذاری زمین در شهرک های صنعتی گرگان

فراهم شدن شرایط واگذاری زمین در شهرک های صنعتی گرگان