مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 20:362019-10-21سياسي

برنامه مدیریت زیست بوم تالاب «نئور» عملیاتی می شود


مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: برنامه مدیریت زیست بوم تالاب و دریاچه «نئور» تدوین نهایی شده و با فراهم شدن شرایط به زودی اجرایی خواهد گردید.

- اردبیل - مدیرکل محیط زیست استان اردبیل گفت: برنامه مدیریت زیست بوم تالاب و دریاچه نئور تدوین نهایی شده و با فراهم شدن شرایط به زودی اجرایی خواهد گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید شهند عصر دوشنبه در ستاد احیای دریاچه نئور عنوان کرد: با برگزاری جلسات کارشناسی شده تدوین نهایی برنامه مدیریت زیست بوم تالاب و دریاچه نئور عملیاتی می شود تا به یکی از مهمترین رویکردهای محیط زیست در صیانت از این مجموعه جامه عمل پوشانده شود.

وی افزود: با مشارکت مناسب جوامع محلی و بهره گیری از کارشناسان و همکاری با مسئولان استانی امیدواریم شرایط مناسبی برای توانمندسازی دریاچه نئور فراهم شود.

مدیرکل محیط زیست استان اردبیل یادآور شد: تالاب نئور از سال 1348 به عنوان منطقه حفاظت شده محسوب شده که از مساحت 430 هکتاری در محدوده استان اردبیل برخوردار است.

شهند با بیان اینکه این تالاب در سال های گذشته دستخوش تغییرات محسوسی شده است، افزود که تغییر اکوسیستم آن از جمله پیامدهای این تغییرات است.

وی ادامه داد: گزارش نهایی مشاور طرح احیا و توانمندسازی تالاب نئور آماده بوده تا در نهایت با جمع بندی نظرات احصا شده اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه مدیریت زیست بوم تالاب «نئور» عملیاتی می شود

برنامه مدیریت زیست بوم تالاب «نئور» عملیاتی می شود