مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 20:232019-10-21اقتصادي

اعتبار 32 میلیارد تومانی برای سالن 6 هزار نفره در مشهد


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: سالن 6 هزار نفره مشهد که 8 سال تعطیل بود با اعتبار 32 میلیارد تومان به همیاری شهرداری واگذار شد و سال آینده به بهره برداری می رسد.

- ه گزارش ایسنا، فرزاد فتاحی در هفتاد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد در صحن علنی شورای اسلامی، اظهار کرد: حمایت های شورای شهر و شهرداری مشهد نه تنها در ورزش مشهد بلکه در توسعه ورزش استان بسیار تاثیرگذار بود و بار دیگر نام خراسان رضوی در تمامی استان ها با افتخار برده شد و به سمتی می رویم که روزهای خوب ورزش استان را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: یکی از رموز موفقیت شهر مشهد یکدلی، هماهنگی و همراهی اعضای شورای شهر با دولت تدبیر و امید است که در یک راستا حرکت می کنیم و توانستیم برایند این کارها را در مسیر پیشرفت ببینیم.

در سال 97 ورزش استان علیرغم مشکلات بسیار زیاد توانست بر آن ها غلبه کند و موفقیت های بسیار خوبی را به دست آورد.

تقریبا تمام بدهی های سنگین اداره کل با تلاش مقام عالی وزارتخانه پرداخت شد و توانستیم با برنامه ریزی خوب سال 98 را شروع کنیم.

فتاحی با بیان اینکه در سال 97، میزبان 10 دوره اردوی تیم های ملی بودیم که بیش از 95 درصد میزبانی ها در مشهد بود و 97 میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی را شاهد بودیم، عنوان کرد: در مسابقات آسیایی ورزشکاران خراسانی 36 مدال کسب کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 32 میلیارد تومانی برای سالن 6 هزار نفره در مشهد

اعتبار 32 میلیارد تومانی برای سالن 6 هزار نفره در مشهد