مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 20:182019-10-21اقتصادي

بساط قراردادهای سفید امضا برچیده می شود/آذراب در شرف انعقاد قرارداد 600 میلیاردی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: الکترونیکی کردن شکایات و قراردادهای کار در دستور کار قرار دارد و با انجام این مهم قطعا بساط قراردادهای سفید امضا کاملا برچیده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در نشست با تشکل های کارگری و کارفرمایی استان مرکزی بیان کرد: دو سال پیش در استانداری مرکزی و در سمت وزیر صمت تصمیماتی برای صنایع استان مرکزی همچون هپکو اتخاذ شد، اما با رفتن من از وزارت صمت این تصمیمات اجرایی نشد.

شریعتمداری تصریح کرد: تصمیمات اجرایی نشد و این امر نشان از آن دارد که خوبی نمی شنویم و خوب نمی بینیم.

در واقع همه ما در اتفاقات امروز هپکو و آذرآب سهیم هستیم، صنایع دچار اشکالات ساختاری هستند، اما رفع آنها دشوار نیست و جامعه کارگری استان نیز بهترین راهکارها را ارائه دادند، اما کم شنوا و کم بینا بودیم.

وی با بیان اینکه حق با کارگران است، گفت: زمانی که پیگیری ها و راه حل های قانونی را نمی شنویم و نمی بینیم، کارگری که کارد به استخوانش رسیده کاری می کند که حتی شورای کار صنایع هم نمی توانند برای کنترل شرایط اقدامی انجام دهند، مسلما این شرایط و رفتارها خوب نیست، اما باید پرسید چرا این اتفاقات رخ می دهد؟ قطعا ریشه در ناشنوایی و کم بینایی سیستماتیک ما دارد و اگر تصمیم گیری درست و به موقعی انجام می گرفت، امروز این شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بساط قراردادهای سفید امضا برچیده می شود/آذراب در شرف انعقاد قرارداد 600 میلیاردی

بساط قراردادهای سفید امضا برچیده می شود/آذراب در شرف انعقاد قرارداد 600 میلیاردی