مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 19:352019-10-21اقتصادي

صادرات 120 میلیارد دلاری از مناطق آزاد


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: حدود 120 میلیارد دلار صادرات در شش سال عمر دولت های دهم و یازدهم، از مناطق آزاد و ویژه به کشورهای جهان داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما‏‏، آقای مرتضی بانک در ارتباط تلفنی با تحریریه بخش خبری 21 شبکه یک سیما درباره ضرورت ایجاد توازن در صادرات و واردات از مناطق آزاد، افزود: با توجه به تاکیدات دولت و به ویژه مقام معظم رهبری برای افزایش تولید و صادرات‏، سیاست های مختلفی توسط مناطق آزاد و ویژه اجرا شده است.

وی ادامه داد: رویکرد جدی را در همه مناطق آزاد به مدیران عامل و فعالان اقتصادی در حوزه افزایش تولید‏، کاهش موانع تولید و ایجاد امکانات مناسب برای تولید و صادرات ابلاغ و فراهم کردیم.

آقای بانک افزود: دیدگاه مثبتی در میان فعالان اقتصادی و مدیران به وجود آمده است و در همین چارچوب سامانه مبادلات اعتباری را برای سهولت تولید‏، راه اندازی کردیم.

او با اشاره به اینکه مبنای صادرات، تولید داخلی است، اضافه کرد: هر قدر تولید داخلی افزایش یابد امکان صادرات، بهتر فراهم می شود.

آقای بانک افزود: ایجاد اعتبارسنجی سرمایه گذاران را فراهم کردیم تا بتوانند با سهولت با بانک ها ارتباط برقرار و نقدینگی مورد نیاز خود را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 120 میلیارد دلاری از مناطق آزاد

صادرات 120 میلیارد دلاری از مناطق آزاد