مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 19:282019-10-21دانش

تولید نظریه در حوزه علوم انسانی ضعیف است


معاون هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تولید نظریه در حوزه علوم انسانی ضعیف است.

- معاون هیات حمایت از کرسی های نظریه پردای شورای عالی انقلاب فرهنگی: تولید نظریه در حوزه علوم انسانی ضعیف است معاون هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تولید نظریه در حوزه علوم انسانی ضعیف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر مسگر در آیین آغاز فعالیت شورای نظریه پردازی، نقد و مناظره در دانشگاه بجنورد، با ارائه پیشینه ای از طرح کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره و با اهمیت دانستن موضوع نظریه پردازی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تصریح کرد: هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و نظریه مورد اشراف شورای انقلاب فرهنگی با همکاری وزارت علوم است.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از ایده ها، نظریه ها، نو آوری ها و بهترین انتقادات در حوزه علوم انسانی از اهداف اصلی این حوزه است.

مسگر افزود: در حوزه های علوم پایه، علوم فنی و علوم پزشکی مراکزی همچون پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان از آن ها حمایت می شود و این احساس وجود داشت که در حوزه علوم انسانی فقر حمایتی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نظریه در حوزه علوم انسانی ضعیف است

تولید نظریه در حوزه علوم انسانی ضعیف است