مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 18:362019-10-21اقتصادي

افزایش نظارت بر تولید عسل سبلان/ لزوم ارتقای صنایع تبدیلی


رییس اتحادیه زنبورداران استان اردبیل گفت: با هدف جلب رضایتمندی خریداران و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی نظارت بر تولید و قیمت گذاری عسل سبلان افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فردین صفوی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل عنوان کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و جلب رضایتمندی خریداران نظارت بر قیمت گذاری، تولید و همچنین کیفیت سنجی عسل های تولید شده در استان اردبیل افزایش می یابد.

وی ادامه داد: بدین منظور گشت مشترکی متشکل از نمایندگان فرمانداری، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اتحادیه صنفی عسل فروشان استان اردبیل تشکیل شده و نظارت های لازم را انجام خواهند داد.

رییس اتحادیه زنبورداران استان اردبیل یادآور شد: چنانچه مصرف کنندگان هر گونه شکایتی در خصوص قیمت و کیفیت عسل داشته باشند می توانند موارد را به اتحادیه عسل فروشان استان اطلاع دهند تا پیگیری های لازم با مشارکت مردم انجام پذیرد.

کشورهای حاشیه خلیج فارس مشتری عسل سبلان می شوند صفوی ادامه داد: یکی از مهمترین بازارهای هدف فروش عسل اردبیل کشورهای حوزه خلیج فارس است.

وی یادآور شد: اخیرا با برگزاری نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی به میزبانی اربیل عراق عسل استان اردبیل توانست در بین تمام فروشندگان و غرفه های حاضر رتبه اول را در بخش عسل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نظارت بر تولید عسل سبلان/ لزوم ارتقای صنایع تبدیلی

افزایش نظارت بر تولید عسل سبلان/ لزوم ارتقای صنایع تبدیلی