مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 18:262019-10-21سياسي

طرح ممنوعیت استعمال دخانیات درمراکز عمومی به مجلس فرستاده شده است


دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران گفت: طرح ممنوعیت استعمال دخانیات در مراکز عمومی به مجلس فرستاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا مسجدی عصر دوشنبه در دیدار با آیت الله مرتضی محمودی، امام جمعه ورامین اظهار داشت: طی 6 ماهه ابتدایی سال جاری 620 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور شده است که 317 میلیون آن در گیلان و زنجان برای تولید سیگار بوده است که فاجعه است.

وی بیان داشت: این نوع سرمایه گذاری چه توجیهی برای کشور ما دارد برای خارجی ها بدون سود نیست ولی برای کشور ما چه دارد جز اینکه هزینه درمان و سلامت ناشی از تولید تنباکو را بالا و گرانتر خواهد کرد و توانمندی روزافزون صنایع دخانی نسبت به سایر صنایع نتیجه ای جز مرگ تدریجی سلامت جامعه نخواهد داشت.

مسجدی افزود: برای تصویب قانون ممنوعیت استعمال دخانیات در مراکز عمومی بسیار رایزنی کرده ایم خدمت آیت الله جنتی رسیدم که ایشان با تایید بر حمایت از طرح آن را برای اصلاح به مجلس برگرداندند.

دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران گفت: 4 میلیون و800 هزار نفر در کشور معتاد وجود دارد که نصف آن دائم و بقیه تفریحی مواد مصرف می کنند.

مسجدی با بیان اینکه طرح ما برای احیای قهوه خانه ها این است که در آن کار فرهنگی صورت بگیرد گفت: چه اشکال دارد که قهوه خانه در آن قلیان نبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ممنوعیت استعمال دخانیات درمراکز عمومی به مجلس فرستاده شده است

طرح ممنوعیت استعمال دخانیات درمراکز عمومی به مجلس فرستاده شده است