مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 18:122019-10-21سياسي

آینده شهر خرم آباد امیدوار کننده است/ ضرورت استفاده از روش های علمی


معاون استاندار لرستان، تاکید کرد: آینده شهر خرم آباد، آینده امیدوار کننده است، مشروط بر اینکه برای توسعه آن از روش های علمی و مشارکت مردم استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسد عبدالهی شامگاه دوشنبه در کارگاه آموزشی پروژه بین المللی اربینت در سخنانی با اشاره به ظرفیت های مختلف شهر خرم آباد در حوزه های مختلف، اظهار داشت: این شهر دارای ساختار طبیعی، اجتماعی و .

خاص خود است.

وی، بیان داشت: شهر خرم آباد بزرگترین شهر لر نشین کشور است و جاذبه های گوناگون کم نظیر و بی نظیری در سطح کشور دارد.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر اینکه آینده خرم آباد، آینده امیدوار کننده ای است، عنوان کرد: قطعه اول کریدور شمال غرب به جنوب کشور در خرم آباد طی سال گذشته افتتاح شد و این امر نشان دهنده این است که مسیر اصلی جاده شمال غرب و جنوب غرب از خرم آباد عبور می کند و آزاد راه خرم آباد - اراک در حال اجرا است.

عبدالهی در ادامه با تاکید بر اینکه از دو سال پیش وزارت کشور و راه و شهرسازی دو کار را در خرم آباد شروع کردند، گفت: یکی از این کارها بازسازی مناطق حاشیه شهر خرم آباد است و امکاناتی با کمک شهرداری این مناطق ایجاد شده است.

وی، گفت: همچنین وزارت کشور از سال گذشته طرح تسهیل گری در مناطق حاشیه شهر خرم آباد در دستور کار قرار داده است و این امر کار بزرگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده شهر خرم آباد امیدوار کننده است/ ضرورت استفاده از روش های علمی

آینده شهر خرم آباد امیدوار کننده است/ ضرورت استفاده از روش های علمی