مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 16:222019-10-21اقتصادي

بسیاری از مشکلات ناشی از آلودگی هوا با احیای دریاچه ارومیه رفع می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: با احیای دریاچه ارومیه بسیاری از مشکلات ناشی از آلودگی هوا حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان آرامون در جلسه کارگروه استانی مقابله با گرد و غبار، به اعتبارات ابلاغی دریاچه ارومیه در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: 742 میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه ابلاغ شده که 10 میلیارد تومان آن در جهت اجرای برنامه های مقابله با گردو غبار است، امیدواریم با تخصیص به موقع و کامل این اعتبارات و با کمک دستگاه های استانی بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه های احیای دریاچه ارومیه از جمله پروژه تونل انتقال آب از کانی سیب را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: احیای دریاچه ارومیه در دولت تدبیر و امید به یک گفتمان عمومی تبدیل شده و در همین راستا تاکنون اقدامات بسیار خوبی نیز در جهت تثبیت و احیای این دریاچه انجام گرفته که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

آرامون اظهار کرد: با احیای دریاچه ارومیه بسیاری از مشکلات ناشی از آلودگی هوا در این حوزه رفع می شود.

وی ایجاد کمربند سبز را عاملی موثر در کاهش آلودگی هوا دانست وگفت: اجرای طرح کمربند سبز در حاشیه شهرها و توسعه آبیاری نوین و مکانیزه از برنامه هایی است که در تلاش هستیم با بهره گیری از اعتبارات استانی و ملی آن را محقق سازیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مشکلات ناشی از آلودگی هوا با احیای دریاچه ارومیه رفع می شود

بسیاری از مشکلات ناشی از آلودگی هوا با احیای دریاچه ارومیه رفع می شود