مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 16:222019-10-21اقتصادي

28 خدمات شرکت توزیع برق آذربایجان غربی اینترنتی ارائه می شود


مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 28 خدمات شرکت توزیع برق استان از طریق اینترنت ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع برق آذربجان غربی، اکبر حسن بگلو در این خصوص اظهاردشت: بیشتر خدمات شرکت توزیع برق به صورت الکترونیکی برای کمک به مردم و تسریع در انجام کارها انجام می شود و در حال حاضر تعداد خدمات الکترونیکی شده این شرکت به 28 خدمت رسیده است.

وی ادامه داد: صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه برق از مزایای الکترونیکی شدن خدمات است و تمام مأموران موظف هستند به هنگام تحویل قبض، شماره مشترک را نیز دریافت و ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: تاکنون 99 درصد از مشترکان برق استان در راستای اجرای طرح ملی قبض سبز نسبت به ثبت شماره تلفن خود اقدام کرده اند.

حسن بگلو اظهار داشت: سالانه 400 تا 500 تن کاغذ برای ارائه قبوض کاغذی به مشترکان مصرف می شود که برای احترام به طبیعت و استفاده از خدمات غیرحضوری، تغییر قبوض کاغذی به پیامک های تلفن همراه یا تلفن ثابت تغییر خواهد یافت.

وی بیان کرد: با حذف قبوض کاغذی صورت حساب برق مصرفی هر مشترک از طریق پیامک برای مشترکان ارسال می شود و مشترکان باید در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اقدام کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 خدمات شرکت توزیع برق آذربایجان غربی اینترنتی ارائه می شود

28 خدمات شرکت توزیع برق آذربایجان غربی اینترنتی ارائه می شود