مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 16:142019-10-21بين الملل

ادعاهای رییس ستاد مشترک ارتش سعودی علیه ایران


رییس ستاد مشترک ارتش عربستان سعودی با تکرار اتهامات علیه ایران روز دوشنبه تصریح کرد در برابر آنچه به ادعای او «تهدیدات ایران در منطقه» است خواهد ایستاد.

- رییس ستاد مشترک ارتش عربستان سعودی با تکرار اتهامات علیه ایران روز دوشنبه تصریح کرد در برابر آنچه به ادعای او تهدیدات ایران در منطقه است خواهد ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فیاض بن حامد الرویلی رییس ستاد مشترک ارتش سعودی روز دوشنبه اعلام کرد که عربستان سعودی در برابر آنچه به گفته او تهدیدات ایران در منطقه خوانده شده می ایستد.

وی گفت که نیروهای مسلح عربستان سعودی با افتخار در برابر تهدیداتی که منبع آن ایران و همپیمانان آن باشد، می ایستد و با آن مقابله می کند .

الرویلی که این اظهارات را در یک کنفرانس امنیتی و دفاعی در ریاض عنوان می کرد، افزود: این کنفرانس با هدف بررسی چالش ها، تهدیدات و مسایل امنیتی و دفاعی کشورهای منطقه که دارای 30 درصد از انرژی جهان هستند، برگزار شده است .

رییس ستاد مشترک ارتش عربستان سعودی تاکید کرد که کنفرانس امروز برای رسیدن به مناسب ترین روش ایجاد توانایی های مشترک نظامی با هدف حمایت از تاسیسات مهم و حیاتی کشورهای شرکت کننده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعاهای رییس ستاد مشترک ارتش سعودی علیه ایران

ادعاهای رییس ستاد مشترک ارتش سعودی علیه ایران