مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 15:262019-10-21سياسي

صادر کنندگان در نوک پیکان جنگ اقتصادی علیه کشور هستند


معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه صادر کنندگان در نوک پیکان جنگ اقتصادی علیه کشورمان هستند، گفت: باید با رونق صادرات کمبودهای ارزی کشور را جبران کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع صادرات، گفت: همه دستگاه ها و نهادهای کشورکه در حوزه صادرات مسئولیت دارند باید ضمن حمایت از تجار و صادر کنندگان کشور، زمینه افزایش صادرات غیر نفتی را بیش از پیش فراهم کنند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه صادر کنندگان در نوک پیکان جنگ اقتصادی علیه کشورمان هستند، تصریح کرد: با وجود همه تحریم ها و فشارهای ظالمانه میزان صادرات کشور در شش ماهه نخست امسال نسبت به شش ماهه نخست سال 1397، به لحاظ وزنی بیش از 22 درصد افزایش داشته است که بیانگر تلاش مجدانه بخش خصوصی و دولتی کشور برای پیروزی در این رویارویی اقتصادی است.

وی یکی از اهداف ایجاد مناطق آزاد را کمک به صادرات کشور توصیف کرد و اظهار داشت: مدیران مناطق آزاد کشور باید برنامه ریزی ویژه ای برای افزایش صادرات از این مناطق انجام دهند تا تعادل و توازن لازم میان صادرات و واردات کشور بوجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادر کنندگان در نوک پیکان جنگ اقتصادی علیه کشور هستند

صادر کنندگان در نوک پیکان جنگ اقتصادی علیه کشور هستند