مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 13:432019-10-21اقتصادي

مدیریت نادرست پالایشگاه ها آسیب بسیاری به اقتصاد کشور وارد کرده است


نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم مدیریت صحیح پالایشگاه ها آسیب بسیاری به اقتصاد کشور وارد کرده است، اگر روش پتروشیمی ها بخصوص آنها که خوراک مایع دارند و زیان ده هستند تغییر نکند رو به شکست می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ابراهیمی در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: محور اقتصاد مقاومتی کشاورزی است.

بعد از تحریم ها این مهم به طور کامل اثبات شد و دریافتیم آنچه می توان در قالب اقتصاد مقاومتی به آن تکیه داشت بخش کشاورزی است.

زمانی که ارزش پول ملی مقداری کاهش پیدا کرد صادرات محصولات کشاورزی توجیه پیدا کرد و زمینه رشد بخش کشاورزی فراهم شد، اما سیستم دولتی با ممنوعیت صادرات درهای بازار صادرات را به روی تولیدکنندگان و کشاورزان بست.

البته اعتقاد ما بر این است که با استفاده از نظام تعرفه ای می شد نیاز و تولید داخل را مدیریت کرد، اما ممنوعیت صادرات جزو اشتباهاتی بود که وزارت صمت انجام داد که تقاضا داریم در سیاست گذاری بعدی این فرصت از کشاورزان گرفته نشود.

وی افزود: تعیین قیمت غیرکارشناسی و غیرمنطقی از سوی دولت برای گندم به عنوان کالایی مهم و استراتژیک، در سال زراعی گذشته و جاری لطماتی به تولیدکنندگان وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت نادرست پالایشگاه ها آسیب بسیاری به اقتصاد کشور وارد کرده است

مدیریت نادرست پالایشگاه ها آسیب بسیاری به اقتصاد کشور وارد کرده است