مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 13:062019-10-21سياسي

محسنی بندپی: خدمات اورژانس اجتماعی در استان تهران 24 ساعتی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی، عصر دوشنبه در همین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و ثریا شارقی، - استاندار تهران با اشاره به ارتقا کیفیت خدمات اورژانس اجتماعی در استان تهران گفت: خدمات اورژانس اجتماعی در استان تهران 24 ساعتی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی، عصر دوشنبه در همین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و ثریا شارقی، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: در بحث اورژانس اجتماعی توانستیم مجوزی را از سازمان امور اداری و استخدامی اخذ کردیم که نیرو های مشغول در این اورژانس را استخدام کنیم.

محسنی بندپی از ارتقا کیفیت خدمات اورژانس اجتماعی در استان تهران و 24 ساعته شدن ارائه این خدمات خبر داد و بیان داشت: برای ما پذیرفتنی نیست که شهرستان بهارستان با داشتن 600 هزار جمعیت فاقد اورژانس اجتماعی باشد.

وی با تاکید بر ارتقا کیفیت خدمات به مددجویان در حوزه اورژانس اجتماعی گفت: کیفیت خدمات اورژانس اجتماعی در استان باید ارتقا پیدا کند و به دنبال این هستیم که در استان تهران بصورت 24 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی بندپی: خدمات اورژانس اجتماعی در استان تهران 24 ساعتی می شود

محسنی بندپی: خدمات اورژانس اجتماعی در استان تهران 24 ساعتی می شود