مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 12:352019-10-21اقتصادي

نمایشگاه توانمندی های بانوان استان اردبیل دایر شد


نمایشگاه توانمندی های بانوان استان در رشته های هنری، صنایع دستی و صنایع تبدیلی در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با هدف معرفی قابلیت های بانوان در حوزه های تولیدی و اقتصادی هشتمین نمایشگاه توانمندی های بانوان استان اردبیل دایر شد.

در این نمایشگاه توانمندی های بانوان در حوزه های صنایع تبدیلی، آشپزی، هنر و صنایع دستی در معرض بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح این نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه مذکور در 36 غرفه دایر شده و از نکات بارز آن مدیریت غرفه ها توسط بانوان است.

محمدلو ادامه داد: از جمله مطالبات و دغدغه هایی که احصا شده برخورداری از بازارچه دائمی به منظور معرفی هر چه مناسب محصولات بانوان است و در این خصوص تلاش خواهد شد تا نمایشگاه و بازارچه دائمی در استان برپا شود.

به گفته وی بانوان اردبیلی از ظرفیت و استعدادهای کم نظیری در حوزه های هنری، فرهنگی، صنایع دستی و دیگر مشاغل خانگی برخوردار هستند که در صورت حمایت می توانند در معرفی و فروش محصولات و یافتن بازارهای مناسب نیز موفق عمل کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل یادآور شد: نمایشگاه توانمندی های بانوان استان اردبیل از روز دوشنبه تا جمعه هفته ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندی های بانوان استان اردبیل دایر شد

نمایشگاه توانمندی های بانوان استان اردبیل دایر شد