مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 12:062019-10-21دانش

تحصیل بیش از 6هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان


بیش از 6هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند - مرکز کهگیلویه وبویراحمد، رییس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی این استان گفت: بیش از 6هزار دانشجو در مراکز این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

امین موسایی در آیین جشن دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علمی ـ کاربردی استان در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج، افزود: با تعداد پذیریش دانشجویان جدید طی سال جاری هم اکنون 6 هزار و 745 دانشجو طی سال تحصیلی جاری در مراکز این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: یک هزار و 250 دانشجوی جدید طی امسال پذیرش داشتیم که با تکمیل ظرفیت، این آمار افزایش خواهد یافت.

رییس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: در این استان 6 مرکز علمی ـ کاربردی شامل مرکز جهاددانشگاهی یاسوج، گچساران یک و دو، دهدشت، بویراحمد صنعت و یاسوج یک هستند.

موسایی اضافه کرد: 60 درصد دانشجویان مراکز علمی ـ کاربردی استان را دختران و 40 درصد را آقایان تشکیل می دهند، ضمن اینکه 99 درصد دانشجویان این مراکز بومی هستند.

وی با بیان اینکه باید طبق برنامه ششم توسعه 30 تا 40 درصد دانشجویان دانشگاه علمی ـ کاربردی مهارتی باشند که هنوز این مهم محقق نشده است، بیان کرد: خروجی دانشگاه باید طوری باشد که بتواند حفره ها و خلاءهای موجود در فضای کسب و کار را پر کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از 6هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان

تحصیل بیش از 6هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی استان