مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 11:202019-10-21اجتماعي

بارش باران در مرز ایران و عراق


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در مرز خسروی طی دو روز آینده (30 مهر و اول آبان ماه) رگبار باران و در مرزهای مهران و شلمچه بارش پراکنده پیش بینی می شود.

- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در مرز خسروی طی دو روز آینده (30 مهر و اول آبان ماه) رگبار باران و در مرزهای مهران و شلمچه بارش پراکنده پیش بینی می شود.

صادق ضیاییان در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت جوی مرز ایران و عراق طی فردا و پس فردا (30 مهر و اول آبان ماه) اظهار کرد: آسمان مرز خسروی واقع در قصرشیرین فردا نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار باران و رعد و برق و در شب بارش پراکنده با بیشترین و کمترین دمای 32 و 21 درجه سانتیگراد و پس فردا نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار باران و رعد و برق با بیشترین و کمترین دمای 33 و 24 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی مهران طی دو روز آینده (30 مهر و اول آبان ماه) گفت: فردا آسمان مهران کمی ابری تا نیمه ابری گاهی اوقات همراه با افزایش باد و بارش پراکنده و رعد و برق پیش بینی می شود.

دمای هوا در گرم ترین و خنک ترین زمان 36 و 24 درجه سانتیگراد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در مرز ایران و عراق

بارش باران در مرز ایران و عراق