مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:402019-10-21اجتماعي

صدور اخطاریه قانونی برای 200 واحد آلاینده شهرستان ری


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: در نیمه اول امسال 250 واحد که عمده آن ها یا فاقد سیستم تصفیه پساب بودند و یا مشکلاتی درخصوص فاضلاب تولیدی داشتند و موجب آلودگی آب می شدند، - عکس تزیینی است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: در نیمه اول امسال 250 واحد که عمده آن ها یا فاقد سیستم تصفیه پساب بودند و یا مشکلاتی درخصوص فاضلاب تولیدی داشتند و موجب آلودگی آب می شدند، در سطح شهرستان ری پایش شدند که از این تعداد حدود 200 واحد اخطار قانونی محیط زیست شهرستان دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا زهره عبادتی با اعلام این خبر گفت: متصدی یک واحد کارواش در بخش کهریزک شهرستان ری به دلیل دفع غیربهداشتی فاضلاب و آلودگی آب های زیر زمینی و با توجه به شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری به مرجع قضایی و نظر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، ازسوی مرجع قضایی به جریمه نقدی بدل از شش ماه حبس تعزیزی محکوم شد.

وی با بیان اینکه بازدید از واحدهای آلاینده آب و تولید پساب، یکی از برنامه های پایشی این اداره است، اظهارکرد: واحدهای کارواش به دلیل حجم زیاد فاضلاب تولیدی و استفاده از مواد شوینده، ازجمله واحدهای آلاینده آب و نیازمند تدابیر و استفاده از شیوه ها و سیستم های کنترل آلایندگی قبل از شروع به کارهستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور اخطاریه قانونی برای 200 واحد آلاینده شهرستان ری

صدور اخطاریه قانونی برای 200 واحد آلاینده شهرستان ری