مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:192019-10-21اجتماعي

تجویز کتاب های کمک درسی غیرقانونی است


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در مدارس ابتدایی تاکید بر استفاده از کتاب های آموزشی، فرصت یادگیری از هم، کنجکاوی و حل مسئله را از دانش آموزان می گیرد.

- اصغر بیات در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با استفاده از کتاب های کمک درسی برای مقطع ابتدایی، اظهار کرد: هیچ کتاب کمک درسی و کمک آموزشی نباید در مدارس، توسط معلم یا شخص دیگری توزیع شود و هرگونه معرفی توسط معلمان یا سفارش توسط مسئولان مدرسه تخلف آموزشی محسوب می شود.

وی در رابطه با اینکه برخی معلمان به والدین پیشنهاد می دهند برای دانش آموزان کتاب کمک درسی تهیه کنند، گفت: نباید معلمی این کار را انجام دهد چون این تفکر با حرفه معلمی، رشد، آموزش و تربیت فرزندان ناسازگار است.

بیات در ادامه افزود: این کتاب ها سیستم تدوین کتاب های آموزش و پرورش را به هم می زند و اصلا نیازی به استفاده از این کتاب ها نیست؛ یک منبع آموزشی به نام کتاب درسی داریم که در آن مفاهیم مختلف منطبق با آموزه های تربیتی گنجانده شده و نیاز به کتاب های کمک درسی نیست.

این مسئول بیان کرد: کتاب های آموزشی مانند کپسولی است که به دانش آموز داده می شود؛ ممکن است حافظه دانش آموزان را کمی تقویت کند ولی فرصت یادگیری بسیاری از مهارت های دیگر مانند با هم رشد کردن، مهارت یادگیری، کنجکاوی و حل مسئله را از آنها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجویز کتاب های کمک درسی غیرقانونی است

تجویز کتاب های کمک درسی غیرقانونی است