مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 09:002019-10-21پزشكي

وزیر بهداشت: استاد و دانشجو را باید نواخت، نباید زد


استاد و دانشجو را باید نواخت ،نباید زد و همه باید این را بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت امروز در مراسم تکریم محمد آقاجانی رییس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و معارفه علیرضا زالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی کشور روزهای سختی را می گذارنند، اظهار داشت: بنده به عنوان وزیر بهداشت در روزهای سختی وارد این وزارتخانه شدم، گرچه با پای خود نیامدم اما با عشق به این وطن حضور پیدا کرده و خود را به عنوان یک سرباز این انقلاب می دانم.

وی ادامه داد: بنده  تلاش در حذف کسی و یا آوردن تیمی را نداشته ام و تیمی نداشتم و نه لشکر و سرباز دارم و نه اهل باند هستم.

نمکی اضافه کرد: من تنها وزیر قبل و بعد از انقلاب هستم که حداقل تغییرات را در معاونت های وزارت بهداشت و روسای دانشگاه های علوم پزشکی را داشتم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه سخت ترین سال های بعد از انقلاب اسلامی را در مقابله با جنگ بی رحمانه اقتصادی داریم، گفت: سال جاری را با گرفتاری در سیلاب 25 استان آغاز کردیم، در حالی که سیلابی را مدیریت کردیم که حتی یک مورد اپیدمی در کل کشور نداشتیم که این باعث حیرت کارشناسان بهداشت جهانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: استاد و دانشجو را باید نواخت، نباید زد

وزیر بهداشت: استاد و دانشجو را باید نواخت، نباید زد