مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:582019-10-21اقتصادي

دریافت بیش از 1300 مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی سمنان


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از گزارش افزون بر یک هزار و 300 مورد شکایت مردمی در خصوص تخلفات واحدهای صنفی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی یحیایی ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در استانداری سمنان برگزار شد، اظهارکرد: از ابتدای سالجاری ، یک هزار و 339 مورد شکایت مردمی درخصوص کالا وخدمات از طریق ستادهای خبری مستقر در سازمان صنعت،معدن وتجارت ونیز ادارات ونمایندگیهای شهرستانهای تابعه اخذ شده است که یکهزار و 172 مورد مربوط به بخش کالا و مابقی مربوط به خذمات است.

وی با بیان اینکه 556 مورد از شکایات ثبت شده در سامانه از سوی ناظران افتخاری دریافت شده است اضافه کرد: با بررسی ها و بازرسی های انجام شده ، صد در صد گزارش های واصله و گزارش متخلف ، قابل پیگیری تشخیص داده شد که از مجموع شکایات ، 963 مورد گزارش به صورت تلفنی ، 33 گزارش حضوری و مابقی نیز به صورت کتبی ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: از مجموع این شکایات دریافتی ، تعداد 864 تخلف صنفی شناسایی و تشکیل پرونده گردید که جهت بررسی و سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت بیش از 1300 مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی سمنان

دریافت بیش از 1300 مورد شکایت مردمی از واحدهای صنفی سمنان