مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:562019-10-21اقتصادي

180 هزار کنسرو ماهی احتکار شده در شهرری توزیع شد


معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: بیش از 177 هزار کنسرو تن ماهی از انبارهای شهرری کشف و با قیمت مصوب 8900 تومانی در بازار عرضه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، داریوش جمشیدی معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بازرسی های گشت تعزیرات تعداد 177 هزار کنسرو تن ماهی 180 گرمی که در یکی از انبارهای شهرری واقع در خیابان فداییان اسلام احتکار شده بود، کشف شد.

وی افزود: ارزش این کنسروهای کشف شده بیش از 12 میلیارد ریال است و فرد محتکر به میزان سه برابر یعنی حدود 50 میلیارد ریال جریمه شده است.

معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران با بیان اینکه کنسروها از شهریورماه سال گذشته احتکار شده است، گفت: قیمت درج شده در روی این کنسروها 8900 است که قیمت پارسال است و تاریخ تولید آن نیز سال 97 است و دو سال زمان انقضا دارد.

جمشیدی با بیان اینکه کالاهای کشف شده به نرخ رسمی در بازار توزیع می شود، ادامه داد: عرضه کنسروها از امروز به قیمت مصوب 8900 تومان در میدان نماز شهرری آغاز شد و از فردا نیز در فروشگاه های زنجیره ای شهرستان با همین قیمت توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 هزار کنسرو ماهی احتکار شده در شهرری توزیع شد

180 هزار کنسرو ماهی احتکار شده در شهرری توزیع شد