مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:372019-10-21سياسي

ساختمان دادگستری بشاگرد افتتاح شد


رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: در پی دستور ریاست قوه قضاییه ، دادگستری بشاگرد در سریعترین زمان ممکن و طی هجده روز، افتتاح و راه اندازی شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی صالحی ظهر دوشنبه در مراس افتتاح ساختمان دادگستری بشاگرد اظهار داشت: در پی دستور مؤکد ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر تسریع در روند استقرار دادگستری در شهرستان بشاگرد و تکمیل و تجهیز آن،دادگستری این شهرستان در سریعترین زمان ممکن و طی هجده روز، افتتاح و راه اندازی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با تکمیل مراحل راه اندازی و تجهیز ساختمان دادگستری بشاگرد ، رییس این حوزه قضایی نیز در این شهرستان مستقر و همراه با سایر همکاران خود به خدمت رسانی به مردم شریف و شهیدپرور بشاگرد مشغول شده است.

صالحی خاطرنشان کرد : پیش از این مردم بشاگرد باید برای دسترسی به نزدیکترین مراجع قضایی فاصله 137 کیلومتری تا جاسک و 272 کیلومتری تا بندرعباس را ساعت ها طی می کردند که این مشکل با تدبیر رییس دستگاه قضا در راه اندازی دادگستری این شهرستان برای همیشه مرتفع شد و مردم بشاگرد از نعمت عدالت آسان برخوردار شدند .

رییس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد : اجرای تمامی دستورات و مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه از همان لحظات اولیه پایان سفر، به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و باتشکیل جلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان دادگستری بشاگرد افتتاح شد

ساختمان دادگستری بشاگرد افتتاح شد