مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 08:352019-10-21پزشكي

فوت دختر دشتستانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج


مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: استنشاق گاز منتشر شده از قرص برنج باعث مرگ دختر 17 ساله دشتستانی و بستری شدن دیگر اعضای خانواده اش در بیمارستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سید مجید حسینی بیان کرد: پنج عضو یک خانواده 6 نفری پس از مسمومیت برای درمان به مرکز خدمات جامع سلامت شهر آبپخش از توابع شهرستان دشتستان مراجعه می کنند و معاینه می شوند.

وی افزود: آنان پس از بازگشت به منزل، یک بار هم به مطب شخصی مراجعه می کنند، اما پس از بازگشت به منزل به علت وخامت حالشان به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل می شوند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: پس از آزمایش و پرس و جو از خانواده بیمار، مشخص شد این خانواده بر اثر استنشاق گاز منتشر شده از قرص برنج، مسموم شده اند که در بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از منزل این خانواده نیز خشاب های قرص برنج دیده و تایید شد.

وی بیان کرد: پدر خانواده با توجه به اینکه بیشتر خارج از منزل بوده دچار مشکل نشده، اما مادر، دو دختر و دو پسر خانواده، دچار مسمویت شده اند که یکی از دختران بر اثر شدت مسمومیت جان خود را از دست داده و دختر دیگر هم در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت دختر دشتستانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج

فوت دختر دشتستانی بر اثر مسمومیت با قرص برنج