مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:532019-10-21اقتصادي

پرتقال های نوبرانه یا رنگ آمیزی سودجویانه؟!


رییس اتحادیه میوه فروشان کرج در خصوص رنگ آمیزی پرتقال های نارس و فروش به عنوان میوه رسیده گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

- محمدرضا فلاح در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: پرتقال کشور از دو منطقه شمال و جنوب تامین می شود که همیشه پرتقال شمال زودتر از جنوب به بازار عرضه می شود.

فلاح افزود: بنابراین پرتقالی که هم اکنون در بازار وجود دارد نوبرانه شمال است و منطقی است میوه نوبرانه نسبت به میوه رسیده رنگ پریده تر و نارس تر باشد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود برخی سودجویان برای فروش با قیمت بالاتر و رسیده جلوه دادن، پرتقال نارس را به صورت مصنوعی رنگ می کنند گفت: چنین حرفی صحت ندارد و کسی این کار را انجام نمی دهد چون همه اطلاع دارند در این فصل میوه نوبرانه و نارس عرضه می شود.

رییس اتحادیه میوه فروشان کرج در خصوص قیمت پرتقال و نارنگی موجود در بازار گفت: قیمت هر کیلو پرتقال درجه یک حدود شش هزار تومان و نارنگی هم به قیمت هر کیلو شش هزار و 500 تومان عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: البته سیب هم انواع مختلفی دارد و به قیمت هر کیلو سه هزار تا شش هزار 500 تومان در میوه فروشی ها عرضه می شود.

فلاح در پایان و در خصوص قیمت میوه در سال جاری اظهار کرد: شاید قیمت امسال میوه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده باشد اما نسبت به قیمت تمام شده و قیمت سایر اقلام ارزان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتقال های نوبرانه یا رنگ آمیزی سودجویانه؟!

پرتقال های نوبرانه یا رنگ آمیزی سودجویانه؟!