مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:352019-10-21سياسي

جدیدترین داروی بومی حوزه دامی رونمایی شد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور با هدف رونق زیست بوم نوآوری و فناوری استان خراسان رضوی، رونمایی از جدیدترین داروهای «ایران ساخت»شده حوزه دامی و بازدید از مرکز رشد و شرکت های دانش بنیان وارد استان خراسان رضوی شد.

- معاون علمی و فناوری رییس جمهور با هدف رونق زیست بوم نوآوری و فناوری استان خراسان رضوی، رونمایی از جدیدترین داروهای ایران ساخت شده حوزه دامی و بازدید از مرکز رشد و شرکت های دانش بنیان وارد استان خراسان رضوی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری در نخستین بخش از سفر یک روزه اش به استان خراسان رضوی از یک شرکت دانش بنیان بازدید کرد که این شرکت دانش بنیان فعال در حوزه داروسازی یکی از بزرگترین تولیدکننده های داروهای استریل تزریقی در خاورمیانه است که توانسته با تکیه بر توان متخصصان داخلی 58 محصول تولید و عرضه کند.

در این بازدید از محصول جدید نانوامولسیون تزریقی طولانی اثر ویتامین AD3E که برای اولین بار در کشور تولید شده است، رونمایی شد.

این محصول در داروهای تزریقی دامی برای اولین بار در جهان به صورت محصول نانو تولید می شود و نمونه خارجی مشابه برای این محصول وجود ندارد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ادامه از شرکت دانش بنیان دیگری بازدید می کند که این شرکت در زمینه مهندسی معکوس در زمینه قطعات کارخانه های سنگ آهن و مس فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین داروی بومی حوزه دامی رونمایی شد

جدیدترین داروی بومی حوزه دامی رونمایی شد