مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 مهر 1398 ساعت 07:302019-10-21سياسي

کمیسیون قضایی مجلس به دنبال تشکیل دادستانی در دیوان عدالت اداری است


عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه تلاش داریم تا در ذیل دیوان عدالت اداری، دادستانی را تشکیل دهیم گفت: با اجرایی شدن این موضوع مسئولین می تواند بعد از مشاهده تخلفات رأساً ورود کرده و برخورد کند.

- ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: اخیراً نوآوری خاصی در این کمیسیون برای بهبود عملکرد دیوان عدالت اداری انجام شده است.

وی افزود: تلاش داریم تا در ذیل دیوان عدالت اداری، دادستانی را تشکیل دهیم.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه شاهدیم بسیاری از ساخت وسازهایی که در کشور وجود دارد که در این بین ارقام میلیاردی هزینه شده و ویلاها و برج های چندصد میلیارد تومانی ساخته می شود.

  ابوترابی تصریح کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که بین سازنده و شهردار توافق می شود و در حقیقت با یکدیگر تبانی می کنند تا ساختمان را خلاف قانون بسازند و در نهایت این تخلف به کمیسیون ماده 100 ارجاع شده و با پرداخت مقدار کمی جریمه موضوع حل و فصل شود.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اگر بتوانیم دادستانی را در دیوان عدالت اداری تشکیل دهیم مسئولین آن می تواند بعد از مشاهده تخلفات رأساً به این قضایا ورود کرده و برخورد قضایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون قضایی مجلس به دنبال تشکیل دادستانی در دیوان عدالت اداری است

کمیسیون قضایی مجلس به دنبال تشکیل دادستانی در دیوان عدالت اداری است